perjantai 14. toukokuuta 2010

"Kaikki koiranpennut" 15.5.2010 klo 8.45

Viime yönä ei tullut pisuja lattialle :) Jesse oli katsonut Suomen pelin loppuun illalla, mutta mä olin mennyt jo nukkumaan. Demi touhusi Jessen kanssa, kunnes molemmat tulivat pelin loputtua makkariin. Jesse nosti Demin sänkyyn ja tyttö oli yrittänyt tulla nukkumaan mun naaman päälle, en ollut herännyt. Hetken päästä Jesse laski Demin lattialle ja pisti nukkumaan.

Kun Demi oli ollut lattialla jo puolisen tuntia, olin kysynyt yhtäkkiä Jesseltä: "Nostitko jo ne kaikki koiranpennut lattialle?" Jesse oli tokaissut vaan että joo ne kaikki tuhat koiranpentua. Olin ollut ihan mukana ja nyökytellyt että joo :D Jesse jatkoi että aika kasassa ne oli ku tuhat oli meijän sängyssä ja olin vieläkin nyökytellyt. Sitten Jesse sanoi että ne oli päällekkäin pinoissa kun ei ne muuten mahtunut, siinä kohtaa ilmeeni oli vähän rypistynyt :D Olin kysynyt pennuista, koska vaihdoin asentoa vasta kun Jesse oli sanonut että hän laski kaikki pennut jo lattialle :D Jessellä on kyllä hauskat yöt kun puhun unissani :D

Tänään käymme ostamassa ikeasta suihkupullon, koska Demin riiviökohtaukset on välillä niin rajuja, että tyttö kaipaisi viilennystä ;) Samalla saatamme poiketa ikeaa vastapäätä olevaan isoon eläinliikkeeseen :D Ja ehkä sieltä jotain taas tarttuu mukaan :) Lähdetään sinne kun Demi seuraavan kerran nukahtaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti